Nemen de robotadviseurs het over?
Zittend aan de keukentafel of onderuit in de bank je zaken regelen. Of het nu het kopen van een paar schoenen is, een hotelovernachting boeken of een hypotheek afsluiten. Consumenten kopen en regelen steeds meer online.
Het assortiment van producten en zaken dat online aangekocht/geregeld kan worden wordt elk jaar groter.
Het nieuwe is er inmiddels vanaf en we zijn er inmiddels aan gewend dat we online deze zaken regelen. Sterker nog, wie gaat er nog naar een reisbureau of naar de bank om zaken te regelen? De traditionele aanbieders van deze producten en diensten hebben het zwaar en velen legden het loodje mits ze niet op tijd meegingen met hun tijd.
Veel financieel adviseurs zijn gestopt en bij verzekeraars en banken zijn veel mensen ontslagen. Of het nu een autoverzekering is of een hypotheek, het kan bijna allemaal zelf online geregeld worden. De prijs is hierbij vaak leidend. Een inventarisatie en daaruit volgend gedegen advies is voor velen van ondergeschikt belang geworden. De consument wordt door de diverse vergelijkingssites of invulmodules van de online aanbieders geloodst om vervolgens met één klik zijn zaken te regelen. Handig, snel en goedkoop is daarbij het devies. Ideaal toch, of niet helemaal?DOWNLOAD HET GEHELE ARTIKEL IN PDF
Vragen?
Bel onze specialisten
- Persoonlijke aanpak
- Goede rendementen
- Lage kosten